niedziela, 3 kwietnia 2016

Pożegnanie i nowy początek

Nadszedł czas pożegnania. Z tym blogiem, ale nie z jego tematyką ani też, mam nadzieję, z wami drodzy czytelnicy i czytelniczki. Każdy koniec jest początkiem czegoś nowego. Odwiedzajcie mnie pod nowym adresem. Zapraszam do Gawry Stefana.



Będzie mi miło, jeśli odwiedzicie mnie również na facebooku, Pintereście czy Instagramie.
Po roku z hakiem prowadzenia bloga na blogspocie zdecydowałam się na radykalną zmianę. Od dawna już zastanawiałam się nad przeniesieniem na Word Press, a ta decyzja pociągnęła za sobą następne.

Blog Rahathulqum nie będzie aktualizowany, ale nadal będzie można na niego zajrzeć. Opublikowane wpisy będę powoli przenosić (wraz ze wszystkimi linkami i komentarzami) do  archiwum do Gawry Stefana. Zabieram stąd również listę wspaniałych blogów, na które nadal będę zaglądać.

2 komentarze: