sobota, 30 maja 2015

Majowe zakładki

Na stronie sklepu scrapbookingowego Na Strychu w połowie miesiąca pojawiło się wyzwanie, które od razu zwróciło moją uwagę. Jak już wspominałam kolekcjonuję zakładki do książek, a wyzwanie jest połączone z wymianą.

Przygotowałam dwie zakładki kwiatowe. Do ich stworzenia wykorzystałam bazę, którą pomalowałam farbkami akrylowymi. W jednej zakładce powtarza się motyw, którego użyłam przy komunijnym LO, konwalie. użyłam papieru Moja najmilsza. Na liściach konwalii znów za sprawą pearlmakera pojawiły się krople rosy. Stronę B pomalowałam na wiosenny zielony kolor. Na drugiej zakładce pojawia się dalia oraz motyw z papieru Hint of Pepper
Mam nadzieję że zakładki przypadną do gustu osobie, która je wylosuje.






4 komentarze:

  1. Oryginalne i bardzo ładne zakładki - na pewno spodobają się osobie, która je otrzyma:) Też właśnie produkuję zakładki, ale drewniane z transferem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy pojawią się ptaszkowe transfery widoczne w ostatnim wpisie? Czekam na prezentację zakładek :) Na pewno będą zachwycające.

      Usuń
  2. Obejrzałam sobie Twoje zakładki :) są bardzo ładne i motywy kwiatowe fantastyczne, także motylki super :) wierzę, że osobie spodoba się, jak ją wylosuje, a może mi przypadnie kto, wie :) ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Dziękuję za wymiankę, trafiła do mnie właśnie Twoja zakładka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń