środa, 18 marca 2015

Ładne kwiatki

Pogoda ostatnio jest iście wiosenna, a wiosna kalendarzowa za pasem, więc czas na ozdoby pasujące do tej pory roku. Największym modowym hitem nadchodzącego sezonu mają być kwiatowe wzory, a skoro tak to warto też pomyśleć o kwiatowych dodatkach.




Pod koniec października miałam okazję uczestniczyć w warsztatach filcowania na mokro zorganizowanych przez Gminny Ośrodek Kultury w Turośni Kościelnej w świetlicy wiejskiej w Pomigaczach.
 






Niedawno postanowiłam przypomnieć sobie jak się filcuje i wykonałam dwie broszki. Kwiatki ozdobiłam koralikami.



Niezbyt podobało się to mojemu kotu, Rudolfowi. Był niezadowolony, że rozłożyłam się z moim "sprzętem" na kanapie. Ze złości machnął łapą w pojemniczek z koralikami. Widocznie bardzo mu się to spodobało, bo później próbował atakować inne przybory. Na szczęście kwiatki nie ucierpiały.

2 komentarze:

  1. Śliczne kwiatki w pięknych kolorach :))). Witam w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń