piątek, 20 marca 2015

Koronkowe wyzwanie

Przyłączam się do koronkowego wyzwania DECU Style - świat decoupage. Ze zgłoszonych prac najbardziej podobają mi się deseczki i herbaciarka. W moich pracach oprócz koronki obecne są wiosenne motywy: motyle, kwiaty i pastelowe kolory.


Fioletową butelkę zrobiłam już jakiś czas temu. Umieściłam na niej motyw irysów. Koronkę przykleiłam przy podstawie butelki i na szyjce. Sprawdza się jako wazon na pojedynczy kwiat. A prezentuje się tak:










Zbliża się Wielkanoc, więc przygotowuję już świąteczne dekoracje. Jak Wielkanoc, to muszą być jajka. Pomalowałam wydmuszki na pastelowe wiosenne kolory, nakleiłam motylki i umieściłam na długich wykałaczkach, Na patyczkach zawiązałam koronkową wstążkę. Fioletowe jajko jest też obwiedzione koronką. Pastelowe wydmuszki ozdobiły doniczkę z bratkami. Kupiłam wczoraj trochę wiosennych kwiatów, żeby godnie przywitać nową porę roku.










1 komentarz: