czwartek, 2 kwietnia 2015

52 nowe smaki

Ostatnio pisałam o wyzwaniu kulinarnym Pauliny. Postanowiłam pójść za jej przykładem i również zrobić listę smaków, które chciałabym poznać w ciągu najbliższego roku. Z blogaPauliny pobrałam pusty arkusz i przystąpiłam do jego wypełniania.

Na liście znalazło się trochę produktów, których nigdy nie jadłam, a chciałabym spróbować. O niektórych wcześniej nawet nie słyszałam, jak na przykład skorzonera, i dopiero podczas szukania inspiracji do stworzenia swojej listy dowiedziałam się o ich istnieniu i takie, które można podpiąć pod kategorię "wiem, że zdrowe, ale wolę frytki". Są na niej również takie, które chciałabym wykorzystać w inny sposób niż zazwyczaj, na przykład buraki, które uwielbiam. Na Pintereście zapisałam już sobie kilka przepisów do wypróbowania. Sporo inspiracji znalazłam na blogu jadłonomia, na przykład pomysł, by spróbować grusztardy.



Jak widać na mojej liście są jeszcze trzy wolne miejsca. Może coś jeszcze przyjdzie mi do głowy. A może wy macie jakieś pomysły?

***


Na fali przygotowań przedwielkanocnych przygotowałam prezent dla mojej mamy dwie drewniane łyżki w kolorze turkusowym i fioletowym. Będą zdobić wazon z gałęziami brzozy (mam nadzieję, że zdążą puścić listki). Myślę, że dobrze prezentowałyby się też z różnokolorowymi tulipanami.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz