piątek, 19 czerwca 2015

Ramka z pszczołami

Tym razem do wykonania pracy zainspirowało mnie wyzwanie sklepu Na Strychu. Jego tematem są heksagony / sześciokąty foremne / plaster miodu. Przyszedł mi do głowy pomysł wykonania ramki z tym motywem.



Heksagony wycięłam z papieru samoprzylepnego. Przykleiłam do ramki wypukłe naklejki - pszczółki i papierowe kwiaty. Zdjęcie w ramce nie jest przyklejone na stałe, ale umieszczone w nacięciu ukrytym za jednym z plastrów miodu i przytwierdzone ozdobnym spinaczem. To, które jest w niej teraz ma już 50 lat. Na koniec ozdobiłam jeszcze ramkę perełkami w płynie w kolorach jasnoniebieskim i jasnoróżowym, które wypróbowałam już pracując nad kuferkiem z motylami.



1 komentarz:

  1. Piękna, słodka i urocza :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Magda DT Na Strychu.

    OdpowiedzUsuń