sobota, 24 października 2015

Zapuszkowane dalie

Październik powoli dobiega końca, ale zdążyłam jeszcze zrobić pracę na kwiatowe wyzwanie u Agaty. Tym razem tematem są dalie. Od razu pomyślałam o serwetkach z tym motywem.



Dalie znalazły swoje miejsce na blaszanych puszkach z odzysku. Ponieważ w Decu krok po kroku w tym miesiącu na tapecie jest patynowanie i cieniowanie, postanowiłam zmierzyć się z patynowaniem. Brzegi puszek przybrudziłam złotą i miedzianą farbką akrylową. Dodatkowo pociapałam jeszcze puszki ciemnoróżową akwarelą. 








Tło uzyskałam nakładając farby zwykłą gąbką do mycia naczyń. Najpierw rozrobiłam jasny róż, potem dodałam do niego trochę żółci, a na koniec przyciemniłam odrobiną czerwieni. Powstał zatem całkiem niezły efekt ombre.







13 komentarzy:

  1. Puszki wyglądają świetnie po metamorfozie:) A motyw dalii jest śliczny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich przyborników nigdy za wiele, zwłaszcza takich, które dodatkowo cieszą oko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Gosią nigdy nie za wiele ciągle ich brak i daliowe puszki są super i praktyczne, i ładne szczególnie to ombre. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne puszki powstały, bardzo mi się podobają Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam puszki! Bardzo ładne, pozdrawiam DecuPUG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne puszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje puszki jeszcze czekają na swoją przemian, ale Twoje wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie cieszące oczy puszki to ja rozumiem! W dodatku takie kwiatowe ozdoby nie więdną, super. :)

    OdpowiedzUsuń