poniedziałek, 28 grudnia 2015

Aniołek z szyszki

Szyszki pojawiają się w różnych dekoracjach świątecznych. Również ja sięgnęłam po nie przygotowując stroik. Z jednej powstał aniołek, który rozgościł się na choince.




Aniołek ma głowę z bombki i włosy z piórek. Elementy, z których powstał połączyłam klejem na gorąco. Na koniec aniołek dostał błękitny szaliczek, który zrobiłam na szydełku.





Na blogu Art Piaskownica tematem zabawy "Zainspiruj się" jest szyszka, więc aniołek jak najbardziej się w nią wpisuje.


Jak już wspomniałam szyszka znalazła też w zastosowanie w stroiku. Ten stroik-świecznik (aniołka zresztą też) zrobiłam na zajęciach na florystyce.




2 komentarze:

  1. Piękny aniołek!
    ja w ubiegłym roku robiłam skrzaty ale z szyszek mozna jeszcze wiele wyczarować:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyszkowy aniołek - no proszę jaka inspiracja. Śliczny. Dziękujemy za udział w naszej zabawie. Zespół Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń