środa, 2 grudnia 2015

Świąteczny koszyk z filcową choinką

Wczoraj pojawiło się nowe, grudniowe wyzwanie Szuflady. Jego tematem jest połączenie technik i materiałów. W moim czerwonym świątecznym koszyku połączyłam zarówno jedno, jak i drugie. Jest tu przędza bawełniana i filc, szydełkowanie i szycie.





Koszyk jest wykonany z przędzy Hoooked Zpaghetti, którą jak już wspomniałam bardzo miło się przerabia, więc ten niewielki (11 cm wys., 15 cm śr.) koszyk zrobiłam raz dwa. Podobnie jak ostatnio prezentowany na blogu bordowy koszyk, ten również zyskał ozdobę w formie broszki, którą uszyłam z miękkiego filcu i ozdobiłam metalicznie połyskującymi koralikami udającymi bombki. Broszki (zrobiłam ich więcej, bo w tym przedświątecznym okresie na pewno się przydadzą) wypchałam wypełnieniem poliestrowym.





Filcowe choinki nadają się zresztą nie tylko do ozdabiania koszyków. Można je na przykład wykorzystać do pakowania prezentów, np. przypiąć do tkaniny czy dzianiny, którą opakowany jest podarek. Zresztą koszyk również może stanowić opakowanie prezentu. Oczywiście możliwe jest też tradycyjne wykorzystanie broszki - jako dodatek do swetra lub płaszcza. Najlepiej prezentuje się na czerwonym tle. Mamy zatem kolejne połączenie w tej pracy - połączenie funkcji :)




2 komentarze:

  1. Fajne połączenie, a koszyczek z choinką wygląda świetnie:) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca 😊, dziękuję za zgłoszenie do Wyzwania Szuflady.

    OdpowiedzUsuń