niedziela, 27 grudnia 2015

Świąteczna świeca

Na świątecznym stole oprócz pysznych potraw i sianka pod obrusem nie może zabraknąć świecy. W tym roku kupiłam zwykłą białą świecę i ozdobiłam ją motywami wyciętymi z serwetek. Znalazł się wśród nich święty Mikołaj w stylu vintage, a także poinsencja zwana też gwiazdą betlejemską.







W ten sposób zrealizowałam krok 10 w zabawie "Decoupage krok po kroku", czyli dekorowanie świec. Nie miałam specjalnego medium, więc postanowiłam wypróbować metodę na łyżkę według zamieszczonego tutaj tutorialu.






7 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś świecę - wyszło doskonale. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeca śliczna, wszystko idealnie dopasowane. Piękna jest. Cieszę się, że nadal z nami jesteś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie ozdoby ręcznie przez nas przygotowane są najpiękniejsze:)
    świece wyszły rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świece zawsze tworzą piękny nastrój,a taki świąteczne w szczególności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń