sobota, 5 grudnia 2015

Świąteczny wianek z sercem

Na zajęciach florystycznych, na które chodzę już drugi semestr jeszcze przed rozpoczęciem Adwentu tematem były stroiki świąteczne. Jedną z prac, które przygotowałam był niewielki wianek.




Podstawa jest wykonana z drutu. Owinęłam ją metaliczną, ciemnozieloną wstążką. Do ozdoby wykorzystałam bordowe i srebrnoszare wstążki, srebrne dzwoneczki, kawałek sztucznego świerka i sztuczne oszronione owoce dzikiej róży. Uszyłam też filcowe serduszko, podobne do tego, które przypięłam do prezentowanego niedawno koszyka. Przytwierdziłam je za pomocą doszytej z tyłu wstążki.






Okazało się, że wianek pasuje do kolorystycznego wyzwania Art Piaskownicy. Tak wystrojony z pewnością będzie się bawił na linkowym party, więc podpinam go również u Diany :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz